FÖRMÅNSBUTIKER

En förmånsbutik är ett enkelt sätt att tillföra värde till en kundrelation. Kunden känner snabbt sig sedd och uppskattad vilket bidrar till lojalitetsbyggandet. Loyalty Groups produktteam är ständigt ute på mässor och bevakar trender. Med vårt nätverk av kända varumärken och vår status som en av Sveriges största inköpare, når ni maximala förmånsnivåer för just era kunder.

Vi har bra lösningar som enkelt kan anpassas efter er grafiska profil och möta era tekniska krav. Butiken hålls stängd för utomstående och kräver inloggning i form av kod, medlemsnummer, direktlänk eller BankID. Allt för att era kunder ska förstå att dessa erbjudanden är unika för just dem.

Tillsammans med oss sker efter önskemål affärsutvecklingsmöten och vi ser till att ni når maximal effekt med er förmånsbutik.

Förutom IT, produktframtagning, inköp och kapitalbindning står Loyalty Group för lagerhållning, logistik och utskick till slutkund samt ansvar server, drift, support, store management och kundservice. Loyalty Group har ett riktigt härligt och serviceinriktat gäng på kundservice som tar hand om era kunder på absolut bästa sätt. De svarar på mejl och telefon, vardagar 8.00-18.00, antingen som ”first line” eller ”second line” helt beroende på vilka behov just ert företag har.

KUNDCASE – FÖRMÅNSBUTIK

Vinstshop – Elitfönster

Vinstshopen för Elitfönster lanserades i februari 2021. Det är en ny sajt för att motivera alla Elitfönsters återförsäljare. Elitfönsters nya motivationsprogram innefattar ett belöningssystem med tillhörande poängshop från Loyalty Group. Uppdraget omfattar både implementation och drift av sajten samt produktförsörjning, lager, logistik och kundservice.

”Elitfönster är en av Nordens största fönstertillverkare. Ett väletablerat varumärke som alltid borgat för trygghet och kvalitet. Vi är stolta över att vi har fått förtroendet att leverera denna Vinstshop”.

Se alla våra cases