År 2015 fick Loyalty Group förtroendet att utveckla, implementera och driva en komplett inlösenbutik för Svenska Postkodlotteriet. Butiken lanserades 2016 med stor framgång och markant ökad kundnöjdhet. Idag fortsätter arbetet dagligen med effektiv produktframtagning, drift och ständig utveckling av system och design samt inköp, lager och logistik
”När du vinner i Vinstvalet får du välja bland fina produkter från välkända varumärken. Du kan också välja att ta ut vinstens värde i pengar”.
Loyalty Group är en av Sveriges största inköpare på både varumärken och sourcingprodukter. Villaägarna behövde en exklusiv förmånsbutik som man döpte till ”Medlemsshopen” med unika erbjudande utvalda speciellt för medlemmarna.
Butiken skapades 2013 och drevs sedan av Loyalty Group, med en ständigt ökad försäljning
och mycket hög kundnöjdhet, fram till 2021.
Vinstshopen för Elitfönster lanserades i februari 2021. Det är en ny sajt för att motivera alla Elitfönsters återförsäljare. Elitfönsters nya motivationsprogram innefattar ett belöningssystem med tillhörande poängshop från Loyalty Group. Uppdraget omfattar både implementation och drift av sajten samt produktförsörjning, lager, logistik och kundservice.
”Elitfönster är en av Nordens största fönstertillverkare. Ett väletablerat varumärke som alltid borgat för trygghet och kvalitet. Vi är stolta över att vi har fått förtroendet att leverera denna Vinstshop”.
Loyalty Group ansvarar sedan 2020 för all premiehantering för Aller Medias räkning. Aller media är marknadsledande inom populärpress i Sverige och har några av Sveriges mest välkända varumärken inom tidskrifter, såsom ELLE, MåBra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence.
Uppdraget för Aller Media innebär är Loyalty Group produktutvecklar, levererar och administrerar inköp av Aller Medias samtliga premier.
Under 2019 utvecklade Loyalty Group en plattform för motivation och e-learning. Frågan våra kunder ställde oss var: Hur får vi Sveriges mest motiverade säljare och personal? Hur skapar vi en genuin sammanhållning och gedigen kunskap i vårt företag?
Vi skapade en inspirerande inloggningssida genom vilken giltiga användare slussas vidare in i en motiverande portal som till exempel är fylld med tävlingar, utbildningsmöjligheter, information, motiverande aktiviteter mm.
För varje kund görs anpassningar för att möta deras unika behov och önskemål. Hos oss finns bara möjligheter!