Loyalty Group söker en ny stjärna till kundservice!
Hittar du lösningar i stället för problem? Brinner du för att hjälpa människor? Är du strukturerad och organiserad? Tycker du om att fixa och piffa? Då är det dig vi söker!
Arbetsuppgifter:
Som en del i vårt kundserviceteam kommer du att hjälpa våra kunder med bland annat orderhantering, reklamationer och adressändringar. Arbetet utförs huvudsakligen genom mejl men även via telefon.
Du kommer också att ha ansvar för kontoret. Det innebär att du kommer se till att allt som behövs finns på plats, att det är snyggt och prydligt, samt ordna inför möten etc. Tjänsten innebär även administrativt arbete. Anställningen är på 75-100% och arbetet utförs på kontoret som ligger på Drottninggatan i Helsingborg.
Kvalifikationer:
Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice men du måste ha vilja och serviceanda samt brinna för att hjälpa andra. Du ska kunna arbeta både i grupp och självständigt, vara flexibel och ha ett serviceinriktat och kundfokuserat arbetssätt. Det är viktigt att du har god samtals- och telefonteknik samt att du kan uttrycka dig väl i både tal och i skrift. Vi vill att du ska kunna se saker ur ett helhetsperspektiv för att stötta kollegor och kunder på bästa sätt. Du ska vara ordningsam, snabblärd och kunna arbeta i Excel. Viss vana av enkel logistikuppföljning är meriterande men inget krav.
Om oss:
Loyalty Group är ett ledande expertföretag inom lojalitetslösningar. Vi levererar kompletta digitala system både för poänginlösen, förmåner och för motivation. Våra kunder är företag med höga ambitioner och krav på sina verksamheter. Med erfarenhet från mängder av stora lojalitetsupplägg hjälper vi inte bara våra kunder med implementering av system utan även med hela produktframtagningen, inköp, lager, logistik och kundservice. Hela flödet är en del i kundens upplevelse och vi förstår lojalitet!
Vårt arbete bygger på vår nyfikna natur och framåtsträvande energi; egenskaper som konstant driver oss framåt mot nya lösningar och idéer. Hos oss hittar du ett dynamiskt och glatt gäng med högt tempo. Vårt gemensamma mål är solklart: de som samarbetar med oss ska vara jublande nöjda! Vi älskar nya utmaningar och lyssnar alltid på den expertis som våra partners och kunder har med sig från sina respektive branscher. Vår framgång i alla projekt vi arbetar med bygger på vår förmåga att skapa synergi mellan våra kunder, våra leverantörer och våra egna prestationer och ansträngningar.
Ansök genom att skicka in ditt CV och personliga brev till oss på: personal@loyalty-group.se senast
den 12/10 2022.